מה לעשות אם איבדתי או שכחתי פריט ברכבת ישראל?
1. אם אתה עדיין בקרבת התחנה פנה לסדרן או למנהל התחנה
במידה ולא
2. הורד את אפליקציית אבידות מחנות האפליקציות:
3. בצע חיפוש באפליקציית אבידות - לפי שם החברה רכבת ישראל (איבדתי>חיפוש מתקדם > תחבורה ציבורית > רכבת ישראל) או לפי שם הקו שבו נסעת (איבדתי>חיפוש מתקדם > תחבורה ציבורית > שם קו) מומלץ לבדוק כל כמה שעות לראות אם מישהו פרסם מודעה חדשה
4. פרסם מודעת "איבדתי" באפליקציית אבידות - עם פרטי הפריט, תמונות ופרטים ליצירת קשר.
5. שתף את המודעה ברשתות החברתיות דרך איזור "המודעות שלי" באפליקציה
6. פנה למחלקת אבידות ומציאות של רכבת ישראל:
טלפון: 5770* (אבידות ומציאות - שלוחה 3, בימים א' – ה',06:00 – 17:00)
כתובת: תחנת ת"א סבידור מרכז
או באמצעות מילוי טופס אבידה מקוון באתר רכבת ישראל:
קיבלתם עדכון שהאבידה נמצאה?
יש להגיע לנקודת האיסוף שנמסרה לכם על ידי נציג שירות הלקוחות, כדי לזהות את הרכוש ולקבלו בחזרה.
אם תרצו שמישהו מטעמכם יאסוף את הרכוש, יש לתת לו ייפוי כוח חתום ולדאוג שיהיו ברשותו תעודות מזהות שלו ושל בעל הרכוש.
מחסן האבידות פתוח בימים א'-ה' בלבד, בין השעות 8:00 – 19:00
פרטים נוספים באתר האינטרנט של רכבת ישראל: