מה לעשות אם איבדתי או שכחתי פריט באוטובוס של חברת מטרופולין?
1. אם אתה עדיין בקרבת אוטובוס של החברה או תחנת קצה, פנו לאחד הנהגים, לסדרן או למנהל התחנה
במידה ולא
2. הורד את אפליקציית אבידות מחנות האפליקציות:
3. בצע חיפוש באפליקציית אבידות - לפי שם החברה מטרופולין (חיפוש מתקדם > תחבורה ציבורית > מטרופולין) או לפי מספר הקו שבו נסעתם (חיפוש מתקדם > תחבורה ציבורית > מספר קו) מומלץ לבדוק כל כמה שעות לראות אם מישהו פרסם מודעה חדשה 4. פרסם מודעת "איבדתי" באפליקציית אבידות - עם פרטי הפריט, תמונות ופרטים ליצירת קשר.
5. שתף את המודעה ברשתות החברתיות דרך איזור "המודעות שלי" באפליקציה
6. פנה לחברת מטרופולין:
קווי השרון במקרה של אובדן רכוש בקווי השרון יש לפנות למחלקת האבדות בטלפון: 5900* שעות הפעילות: ימים א'–ה' 16:30-8:00. כתובת העמדה: רחוב התדהר, אזור התעשייה רעננה (חניון האוטובוסים של מטרופולין)
קווי הנגב והדרום במקרה של אובדן רכוש בקווי הדרום והנגב יש לפנות למחלקת האבדות והמודיעין בטלפון: 5900* שעות הפעילות: ימים א'-ה' 18:00-7:00. בימי ו' 14:00-8:00. כתובת: התחנה המרכזית בבאר שבע
קווי נתניה במקרה של אובדן רכוש בקווי נתניה יש לפנות למחלקת האבדות בטלפון: 5900* שעות פעילות: ימים א'-ה' 17:00-7:00. ובימי ו' 13:00-8:00. כתובת: התחנה המרכזית בנתניה (עמדת המודיעין של מטרופולין). קווי גוש דן וחולון במקרה של אובדן רכוש בקווי גוש דן וחולון יש לפנות למחלקת האבדות בטלפון: 5900* שעות הפעילות: ראשון עד חמישי- 8:00- 20:00, שישי- 7:00- 14:00. כתובת: התחנה המרכזית החדשה בתל-אביב, לוינסקי 108, קומה 6 (ליד ארומה)
או באמצעות טופס צור קשר באתר: https://www.metropoline.com/Pages/Contact.aspx?p=lost
פרטים נוספים באתר האינטרנט של מטרופולין:
Comments