מה לעשות אם איבדתי או שכחתי פריט במטרונית של סופרבוס?
1. אם אתה עדיין בקרבת אוטובוס של החברה או תחנת קצה, פנו לאחד הנהגים, לסדרן או למנהל התחנה
במידה ולא
2. הורד את אפליקציית אבידות מחנות האפליקציות:
3. בצע חיפוש באפליקציית אבידות - לפי שם החברה מטרונית (חיפוש מתקדם > תחבורה ציבורית > מטרונית) או לפי מספר הקו שבו נסעת (חיפוש מתקדם > תחבורה ציבורית > מספר קו) מומלץ לבדוק כל כמה שעות לראות אם מישהו פרסם מודעה חדשה 4. פרסם מודעת "איבדתי" באפליקציית אבידות - עם פרטי הפריט, תמונות ופרטים ליצירת קשר.
5. שתף את המודעה ברשתות החברתיות דרך איזור "המודעות שלי" באפליקציה
6. פנה לחברת מטרונית - סופרבוס:
דרך המוקד הטלפוני - *2162
או באמצעות טופס צור קשר באתר:
פרטים נוספים באתר האינטרנט של המטרונית - סופרבוס:
Comments