מה לעשות אם איבדתי או שכחתי פריט ברכבת הקלה של חברת כפיר?
1. אם אתה עדיין בקרבת הרכבת או תחנת קצה, פנה לאחד הנהגים, לסדרן או למנהל התחנה
במידה ולא
2. הורד את אפליקציית אבידות מחנות האפליקציות:
3. בצע חיפוש באפליקציית אבידות - לפי שם החברה כפיר (איבדתי>חיפוש מתקדם > תחבורה ציבורית > כפיר) או לפי מספר הקו שבו נסעת (איבדתי>חיפוש מתקדם > תחבורה ציבורית > מספר קו) מומלץ לבדוק כל כמה שעות לראות אם מישהו פרסם מודעה חדשה
4. פרסם מודעת "איבדתי" באפליקציית אבידות - עם פרטי הפריט, תמונות ופרטים ליצירת קשר.
5. שתף את המודעה ברשתות החברתיות דרך איזור "המודעות שלי" באפליקציה
6. פנה למחלקת אבידות ומציאות של חברת כפיר:
טלפון: 2779*
בימים א'-ה': 7:00-20:00
בימי ו' וערבי חג: 7:00-13:00
בצאת השבת/החג: כשעה לאחר צאת השבת/החג ועד השעה 23:00.
כתובת מרכז השירות:
סינמה סיטי ירושלים, שדרות יצחק רבין 10, ירושלים, בקומת מסחר
או באמצעות מילוי טופס אבידה מקוון באתר כפיר:
פרטים נוספים באתר האינטרנט של חברת כפיר:
Comments