מה לעשות אם איבדתי או שכחתי פריט באוטובוס של חברת דן?
1. אם אתה עדיין בקרבת אוטובוס של החברה או תחנת קצה, פנו לאחד הנהגים, לסדרן או למנהל התחנה
במידה ולא
2. הורד את אפליקציית אבידות מחנות האפליקציות:
3. בצע חיפוש באפליקציית אבידות - לפי שם החברה דן (איבדתי>חיפוש מתקדם > תחבורה ציבורית > דן) או לפי מספר הקו שבו נסעת (איבדתי>חיפוש מתקדם > תחבורה ציבורית > מספר קו) מומלץ לבדוק כל כמה שעות לראות אם מישהו פרסם מודעה חדשה 4. פרסם מודעת "איבדתי" באפליקציית אבידות - עם פרטי הפריט, תמונות ופרטים ליצירת קשר.
5. שתף את המודעה ברשתות החברתיות דרך איזור "המודעות שלי" באפליקציה
6. פנה למחלקת אבידות ומציאות של חברת דן:
טלפון: 03-6933280
שעות פעילות: ימי א'-ה' 07:30-15:00, יום ו' סגור
בין השעות 10:30 ועד לשעה 11:00 לא ינתן מענה טלפוני ופרונטאלי.
כתובת: בית סלע – רחוב ברוך הירש 14 בני ברק
טלפון: 03-6933271/2
פקס: 03-6933162
מייל: b@dan.co.il
שעות פעילות: ימי א'-ה' 7:30-15:00
פרטים נוספים באתר האינטרנט של דן: