מה לעשות אם איבדתי או שכחתי פריט באוטובוס של חברת אלקטרה אפיקים?
1. אם אתה עדיין בקרבת אוטובוס של החברה או תחנת קצה, פנו לאחד הנהגים, לסדרן או למנהל התחנה
במידה ולא
2. הורד את אפליקציית אבידות מחנות האפליקציות:
3. בצע חיפוש באפליקציית אבידות - לפי שם החברה אפיקים (איבדתי>חיפוש מתקדם > תחבורה ציבורית > אפיקים) או לפי מספר הקו שבו נסעת (איבדתי>חיפוש מתקדם > תחבורה ציבורית > מספר קו) מומלץ לבדוק כל כמה שעות לראות אם מישהו פרסם מודעה חדשה
4. פרסם מודעת "איבדתי" באפליקציית אבידות - עם פרטי הפריט, תמונות ופרטים ליצירת קשר.
5 שתף את המודעה ברשתות החברתיות דרך איזור "המודעות שלי" באפליקציה
6. פנה לחברת אלקטרה אפיקים:
מוקד מענה טלפוני אנושי בטלפון 073-7803901
הפועל בימים א-ה בין השעות 8:00-19:00 וביום שישי וערבי חג בין השעות 8:00-11:30
במוקד תוכלו לפתוח פניה שתועבר למרכז השירות הרלוונטי להמשך טיפול.
במקרים דחופים בלבד יש לפנות אל 6686*
בנוסף תוכלו גם למלא טופס פניה מקוון
או באמצעות מלוי טופס איתור אבידה באתר:
פרטים נוספים באתר האינטרנט של אלקטרה אפיקים:
Comments