מה לעשות אם איבדתי או שכחתי פריט באוטובוס של חברת אגד?
1. אם אתה עדיין בקרבת אוטובוס של החברה או תחנת קצה, פנו לאחד הנהגים, לסדרן או למנהל התחנה
במידה ולא
2. הורד את אפליקציית אבידות מחנות האפליקציות:
3. בצע חיפוש באפליקציית אבידות - לפי שם החברה אגד (איבדתי>חיפוש מתקדם > תחבורה ציבורית > אגד) או לפי מספר הקו שבו נסעת (איבדתי>חיפוש מתקדם > תחבורה ציבורית > מספר קו) מומלץ לבדוק כל כמה שעות לראות אם מישהו פרסם מודעה חדשה 4. פרסם מודעת "איבדתי" באפליקציית אבידות - עם פרטי הפריט, תמונות ופרטים ליצירת קשר.
5. שתף את המודעה ברשתות החברתיות דרך איזור "המודעות שלי" באפליקציה
6. פנה למחלקת אבידות ומציאות של חברת אגד:
המרכז והדרום
ימים א'-ה' בשעות 8:00-15:30
טלפון: 2800* - שעות פעילות המוקד
כתובת: תל אביב ת"מ, קומה 7 אגד
חיפה והצפון
ימים א'-ה' בשעות 8:00-15:30
טלפון: 2800* - שעות פעילות המוקד
כתובת: חיפה, מרכזית חוף הכרמל
ירושלים והסביבה
ימים א'-ה' בשעות 8:00-15:30
טלפון: 2800* - שעות פעילות המוקד
כתובת: ירושלים ת"מ, קומה 3 (קומת המשרדים)
פרטים נוספים באתר האינטרנט של חברת אגד:
Komentáře